Een nieuwsbrief die zichzelf terugverdient

Een nieuwsbrief waarmee je in het vizier blijft van (potentiële) klanten.

Boek nu gratis een kennismakingsgesprek

Je hebt een goede en mooie website, en je wilt je vaste en potentiële klanten informeren over je diensten of producten.

De waarde die je biedt, wil je meer zichtbaar maken.

Je wilt een goede nieuwsbrief uitsturen, maar waar begin je, en hoe?

Een nieuwsbrief is nog steeds dé manier om in zicht te blijven bij je potentiële klanten.

Een nieuwsbrief belandt in de inbox van je klant. En blijft daar braaf wachten, totdat jouw klant er iets mee doet, op een tijdstip dat hen het beste uitkomt.

Bezoekers op je website die jouw verhaal, jouw product interessant vinden, worden meestal niet meteen klant. Vaak zijn er meer contactmomenten nodig. Met een nieuwsbrief kun je jouw klanten rustig met jou en jouw producten laten kennismaken. En zorgen dat ze je niet vergeten.

Het is dus slim om bezoekers van je website aan je te binden. Dat doe je met een nieuwsbrief (die je overigens geen nieuwsbrief noemt).

Ik help je graag om van A tot Z je nieuwsbrief op te zetten en in te richten, of om je bestaande nieuwsbrief opnieuw in te richten.

In een kennismakingsgesprek bespreken we wat je wensen zijn en nemen we door welke diensten je aanbiedt, wie je doelgroep is, en wat de mogelijkheden zijn voor jouw nieuwsbrief.

Aan de hand daarvan stel ik een offerte voor je op.

Ga je daarmee akkoord, dan gaan we aan de slag!

© Copyright 2017 - Geertje van Berlo